Efektivno oglaševanje na klik

Zečetki internetnega oglaševanja so precej mladi in segajo samo nekaj let nazaj. Zdi se, da so se oglaševalci šele zadnjih nekaj let pričeli zavedati kako močan marketinški kanal je lahko internet. Danes ljudje vse bolj razumejo spletno oglaševanje in vse več velikih podjetih se odloča prav za to vrsto oglaševanja. Internet nima mej in še tako lokalno in majhno podjetje ima možnost, da naredi zelo veliko in globalno oglaševalsko kampanjo. Včasih je bilo popularno oglaševanje na prikaz oglasne pasice. Tehnologija še ni bila tako razvita, da bi beležili oglaševanje na klik. Danes se je to malo spremenilo. Zelo dobro se lahko beleži vsak klik na oglas, čas, ki ga potem obiskovalec preživi na oglaševani strani in tudi stra iz katere je nekdo prišel preden je kliknil na oglas. Pri oglaševanju na klik plačate samo dejanski klik na oglas in ne tudi prikaza. Prav tukaj ima oglaševanje na klik prednost pred drugim oglaševanjem, namreč tukaj plačate samo obiskovalce, ki resnično pridejo na vašo spletno stran. Včasi ste morali plačevati vsak prikaz kar pa je lahko bilo zelo drago, efekt takšnega oglaševanja pa je bil ponavadi slab. Tudi precej nepravično je oglaševanje na prikaz saj plačujemo prikaze in ne samo konkretnih obiskovalcev, ki si jih želimo. Spletni iskalnik Google ima področje oglaševanja na klik zelo dobro urejeno. Preko njihovega vmesnika lahko spremlajte celotne kampanje, določate ključne besede, spremljate statistiko in kar je najpomembneje, sami lahko določate koliko želite porabiti denarja za oglaševanje. Danes velja za oglaševanje na klik za eno najbolj efektivnih oglaševalskih metod v marketingu.

Ta vnos je bil objavljen v Finance. Zaznamek za trajno povezavo.